Que tengo que hacer

Har skrivit tre meningar på tre timmar. Det kallar jag produktivitet. Skriva är overrated, jag vill ha mitt ritblock, men det är hos mamma, fuck. Känner att jag kanske måste börja plugga nu ändå, så jag slipper göra allt på söndag kväll...

Och ja, i sin vanliga ordning så resulterar alltid mina lediga-dagar-som-borde-gå-till-att-plugga istället alltid i skittrista random inlägg i den här stackars bloggen om just hur fruktansvärt kasst pluggandet går. Get used to it.

Bara 5 timmar kvar till träning....... Rastlös. Blir intressant att se hur det kommer gå, since: a) min rygg är död av skottande b) min armbåge är fortfarande fuckad c) mitt vänstra knä är också mongo
Tragiskt. Ålderdomshem snart tror jag.

Under tiden, tänkte jag ta upp mitt sönderlyssnande av Daddy Yankee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0