When it comes down to it, its just a game

What a day. Ok egentligen inte.
Gjorde inte ett skit i skolan, men efter skolan though, så skulle jag och Kajsa på försvarets nånting öppet hus, lyckades även dra med oss Anil. Men efter att ha vandrat runt på Östermalm i över en timme så gav vi upp att försöka hitta dit. Fan va bra vi är.

Josephine: Asso vartfan är vi?
Anil: Jag har ingen aning, följer efter Kajsa
Kajsa: VAH? Jag följer ju efter dig?
Anil: Med du går ju framför mig!
Kajsa: Men..
Josephine: Jag går bara rakt fram....

Höjden på navigeringsskills.

Skulle sedan träna på Johannas första träning med "tjejgruppen," kom dock inga utöver mig, Johanna och Malin, så då kändes det ganska värdelöst. När Johanna sedan klagade över träningsvärk i väldigt besynnerliga kroppsdelar så ledde det till ett stört skrattanfall. Fan va bra vi är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0