Bolton Day Three - Trafford Centre, Manchester

Jag har ännu inga bilder från galan som var på fredagskvällen, men Gösta har så de kommer de kommer. Medans så kan jag ju tala om att jag mötte en 29-årig engelska, som var polis och hade six pack för guds skull. Hon va jävligt krallig. Jag fick absolut inte spö, men förlorade på delat domslut. Helt ok, altså.

Här kommer i varje fall bilder från dag tre, lördagen, när vi blev tagna till the center of Bolton och senare Trafford Centre i Manchester av Danny, en av de engelska boxarna. Åkte sedan tillbaka till Bolton där Madde gick loss på Primark tills hon mer eller mindre blev utkastad för att de stängde..




Center of Bolton de tre bilderna ovan.


Say cheese!

Trafford Centre

(Danny's bild) Från vänster: Jag, Tim, Niklas, Madde, Mathias, Julle , Danny


(Danny's bild) KFC !! Niklas kom på den smarta ideen att köpa en bucket. Vi dog typ.

Jag bjuder på den - Starbucks! och mina nyinhandlade Converse i handen

(Danny's bild) Japp, det här är våra tränare, caught inne på Primark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0