Bolton Day Two - The Show

Tänkte dra ut och springa, eftersom det typ är det ända jag får göra nu, sen började det regna. Då hamnade jag här. How unusual.

Har fått Göstas foton från England nu, så här kommer en bunt från själva boxningsgalan! Som sagt tidigare så torskade jag på delat domslut (2-1), men är ändå rätt nöjd att jag klara av att stå pall och möta upp riktigt bra mot en 29-årig polis, som dessutom var den kralligaste tjej jag någonsin sett med egna ögon. Armbågen höll faktiskt ända fram till tredje ronden, och då var det bara att bita ihop. Finns en bild på min match längre ner.

Från vänster: ringdomaren, Madde, Jag, Niklas, Julle, Tim, Mathias och John Hart

Avatar-girl vs. Mr J Balebain (also called Madde)

Julle till höger

Julle vinner!

Timpa till vänster


Matte till vänster

Matte vinner!

Matte glad som få tillsammans med sin motstånadre

Jaaaaag. Till höger med kjolen såklart

Chris och Niklas

BÄSTA BILDEN! Dagen efter galan, blåtirade bunten!

Kommentarer
Postat av: armineee

HÄÄRLIGA BILDER! jätte kul o se :P hon kan få vinna boxningsmatchen med 2-1 men du vann lätt med 100-0 när det kommer till snyggast i ringen, diggar kjolen grovt! ;D hälsa alla på klubben från mig! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0