Close-up

Jag är glad idag. Riktigt glad faktiskt. Av absolut ingen anledning alls egentligen, det är bara en bra dag.
Skrev på kontraktet för mitt sommarjobb idag, och fick sen skjuts hem av min numera chef i hennes astuffa cab!

Oh, jag fick mvg på nationella provet i svenska också, gissa om jag höll på att ramla av stolen av förvåning. Det kanske borde säga min svenskalärare något, att jag kan skriva ett mvg genom att helt oförberedd bara bullshitta allt. Men näe, han tror förmodligen fortfarande att jag är svinkorkad och att provet var ett reslutat av jättemycket förberedelse. Synd. För. Dig.

Nu ska jag straxt dra hem till Camilla och spendera kvällen med att myspysa med henne, Refat och Sandra!



Eh jo, nämde jag föressten jag för en gångs skull kom ihåg att ringa min frisör, men ni tror inte att bara för det så jobbar hon inte på fredagar. Jo. Crapppp.


Kommentarer
Postat av: Anna

Fiiint långt hår! och assnygga ögonbryn! fin tjej kort sagt :)

2010-05-28 @ 23:13:43
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0