Finalmente

Springer runt som en femåring på en sockerkick och sjunger och hoppar och dansar och är så satans astaggad så det inte ryms innuti mig. Har duschat och varit på kvällen-före-preparation-meeting på klubben med mina helnervösa boxarvänner. Dom irrar runt som halshuggna hönor, vilket får mig att känna mig bortskämt berest i jämförelse.

Tänkte gå och lägga mig tidigt (eftersom jag ska gå upp kl 04:00...), men något säger mig att det inte är någon ide, jag är för speedad för att kunna sova. Försöker istället göra lite research på tjejen jag ska möta, går inte sådär jättebra, eftersom det enda jag fått veta är att det är "girl from Cleckheaton 65 kg." Känns betryggande.

Men åh DET KOMMER BLIR SÅ JÄVLA BÄST!

Jag ber till Gud att min armbåge kommer att hålla (och att jag inte väger över för den delen också), för nu fan kör vi. Peace & sleep well.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0