Maskar ur rumpan

Vid middagsbordet:

Bella: Jossan, vill du dela en häst med mig?
Pappa: Jag kan dela en häst med dig, jag behöver smörgåspålägg
Bella: Ha-ha-ha. Nääee men pappa vi borde köpa en häst
Pappa: Vet du vart jag va idag, på MC varuhuset och kollade på en "blablabla nånting". Och vet du vad, den har 143 hästar! 143 hästar för 185 000 istället för 1 häst för 25 000!
Bella: Nääee men Prinsen är till salu...
Pappa: Ja å sen går den och dör och så behöver den ju sprutor för, ja vad är det, maskar som kommer ur rumpan och hela kittet. En motorcykel byter man tändstift på sen äre klarrtt!


Vi kom även in på samtalsämnet bögar, och Bella säger: "Bögar är så söta!" Hennes pojkvän borde få pris för blicken han gav henne då, den sa allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0