Helt normalt

Eh, har jag nämnt att jag har ibland världens mest störda men också roligaste klass? Näe, men nu gör jag det.
Civics imorse resluterade i att jag och Rosie skrattade ihjäl oss efter att Dr Tekle hade pekat ut 7 mil långa meningar vi skrivit (där vi säkert hade kunnat sätta punkt tre gånger i varje).

På natur så fick vår halvgalna lärare oss att göra halsband med vårat eget DNA i, vilket betydde att vi skulle gnugga en tops som galningar i käften i två min (därifrån fick vi DNA:et). Jag hoppade dock detta, var inte så peppad på att ha mitt saliv hängandes runt halsen...

Sedan på geografin hölls denna dialog:
Kajsa: Well in Africa...
Dr Tekle: Ju ar avär datt Affricka is a continent? (med brytningen)
Kajsa: Eeeehhh, yes i know that.
Dr Tekle: Ai am jusst rimajnding ju datt Affricka is a continent not a landd.
Kajsa. Eh yes. Anyway...

Hur dumma tar han oss för egentligen?

Avslutade skoldagen med vår sista idrottslektion någonsin, där vi spelade cricket! Skojj, men gudarna ska vet att jag inte är någon bollsportsmänniska.


Mina kära klasskamrater gnuggar frenetiskt topsar i käftarna på naturkunskapen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0