Mondays at its worst

Vill skjuta mig själv just nu. Hatar skolan.
1. Har science debate imorrn (jag kommer sitta helt tyst),
2. Ska hålla en presentation i 5 min på spanska på onsdag (jag kommer inte gå på lektionen),
3. Idag är sista dagen för att lämna in english make-up work (jag har fortfarande inte skrivit min short story),
4. Vi ska göra någon form av analys av en bok, en fairy tale, en folktale och två artiklar på engelskan (jag har inte läst något av dem).

On top of that så kommer jag bara på mer och mer saker jag behöver inhandla/betala av innan England. KUL.

Mitt liv. Vill bara åka från denhär fängelsehålan och dra till klubben och andas-leva-vara boxning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0