So I found a reason, to stay alive

Crazy day idag. Kom hem för en stund sen från avslutningssparringen och kan typ inte röra mig pga. matkoma. Det är så fan vad mycket mat det ska finnas på avslutningar och skit, och det är ju klart som fan att jag måste äta det! Avslutningen var jättetrevlig och kul i varje fall, massor med familjer och vänner kom och tittade (och käkade).

Känns helkonstigt att det inte längre kommer vara träning typ varje dag, får se hur lång tid det tar innan jag börjar klättra på väggarna. Blir till att sticka ut och springa hela sommaren, eftersom jag inte heller kan dra ner och banka säck hur som helst med armbågen som måste vila.

Men det här var varit den bästa och mest slitsamma terminen någonsin. Blod svett och tårar, det lönade ju sig tillslut. Och jävlar vad vi har haft roligt. Nu gör vi nästa sesång ännu bättre och ännu roligare. Ni är bäst, ni är allt.

Bild från diplomarnas avslutning igår. Våra superdiplomare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0