Welcome to the good life

Pluggandet går år helvette, men jag orkar inte ens skänka en tanke åt det längre.
Stack ut och sprang istället, det var satans jobbigt men gick satans bra också. Så 5 km och 200 situps senare sitter jag här väldigt död men också väldigt nöjd. Har nått min matchvikt (ligger till och med under), 5 dagar före matchen, känns himla fint. Har inte boxats på en vecka though, eftersom jag måste vila min armbåge, så kliar lite i armarna och axlarna nu. På tisdag blir det i alla fall boxning igen, vare sig said armbåge känner för det eller inte.

Tänker fokusera på the good stuff nu, få de kommande tre skoldagarna överstökade, så kommer jag snart stå där på Arlanda (förhoppningsvis inte senare än 06:30 och förmodligen sovandes) utan att ha fattat hur tiden kunde flyga iväg.

Livet är jävligt bra just nu.

Somrigt och hos Ikrah igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0