Just don't give up, im working it out

Fysatan vad skönt att äntligen kunna träna igen! Efter en vecka helt död så har jag nog återupstått den här helgen. Riktigt fin dag igår, knallade på stan med Jesper och Ricky, kikade jabb.se-butiken, köpte världens snyggaste nya springtights, käkade vapiano. Sen hakade Malin på och vi drog för att kolla Shootfighting i Slussen. Fortfarande lite konstig sport (jag och Malin tyckte hela tiden dom gjorde saker dom inte fick..) men satans kul!

Och idag har jag övningskört och tränat med Ricky och Jesper. Jesper gjorde ring-debut woooohoo, eftersom han inte har någon egen blogg (!!) så får vell jag blogga om det. Hehehehe fint.


Shootfighting igår

Kommentarer
Postat av: Meg

Gick Barkan runt med den där overallen i stan?

2010-11-07 @ 21:29:43
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0