"Som han ser ut borde han få böter"

Ja, vad säger man. Fick möta europamästarinnan det första jag gjorde igår. Förlust, inte oväntat, hehe. Utklassad på poäng helt, men det spelar ingen roll. Att jag överhuvudtaget gick upp mot Europas bästa junior och gå alla fyra ronder, gör att jag är rätt nöjd ändå. Och stryk fick jag ju inte alls på så sätt. Någonstans måste man börja. Det här är min början.

Och för dom andra, ja, Tim är den enda som vunnit, men sen torska han. Så för vår del är SM slut, men vi har fortfarande två dagar kvar här i Växjö med boxning och skoj. Nu ligger jag och Malin på rummet och kollar idol, har rätt ont i våra små magar efter allt satans käk idag. Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0