Hänger i Morgongåva

Aa juste, borde egentligen sova. Det blev helt plötsligt en helhelg i Morgongåva.

Igår var det bedömd matchsparring. Kom dit och fick veta att jag hade match 23. If I put it this way, det går ungefär 6 matcher i timmen, och det drog igång kl 19, så ni kan ju själva räkna när min match var. Aa precis. Som tur var hade vi besökt Per-Eriks liv (Morgongåvas förmodligen enda mataffär), så jag och Mathias fick inhandla den obligatoriska enliters-yoghurten var, för att säkra kvällen. Julle skakar fortfarande på huvudet över vår speciella relation till yogurt. (Okej han uttryckte det faktsikt som en sjuklig relation till mjölkprodukter, men ändå) I ALLA FALL. Halv ett cirkus kunde jag stendäcka i min säng hemma.

Idag var det tillbaka till Morgongåva igen. Steg II tränarkurs. Good stuff. Kom hem halv 7, lagade mat med Madde (okej Madde var mästerkocken), gick ut med hundarna med Madde, insåg att det var lördagkväll, konstaterade att vi nog inte riktigt är normala (med tanke på hur vi spenderar våra helger då..). Imorgon är det tillbaka till Morgongåva igen!

Tips om ni ska besöka Morgongåva: Om du råkar nysa när du åker in i Morgongåva så finns det risk att du missar det.


Sist jag var i Morgongåva såg det ut såhär. (Notera George Scott till vänster i bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0