Dont loose the grip of the dreams from your past

Fjärde september. Min pappa sjunger "jag fångade en räv en gång" med skånsk dialekt och blir uppbackad av min brorsa som står i duschen och inte riktigt kan texten. Skönt att veta att det inte bara är jag som är mongo i den här familjen.

Idag då. Ja, läkarundersökning och foto inför den här boxningssesången som dragit igång. Nu känns det verkligen att det är på riktigt igen. Bara allt folk som återigen rör sig som en bisvärm i lokalen är som en stor lättnad. Nu är det vi igen, vi, vår humor, och hösten. Tre veckor kvar till Falken nu, fyfan vad underbart!

Nu ska jag på dejt med mitt projektarbete, och senare med min mattebok. NOS VEMOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0