If u want me to be real deep, I'll hook u up with some poetry


FYFAN vad det regnar. Äckligt. Fortsätter det såhär så kommer mitt hus snart flyta iväg med regnet.

Andra dagen som 18 idag. Känns bara så jävla fint. Har faktiskt hunnit med en hel del 18-årsfördelar; gått ut, röstat, sjukanmält mig själv, skickat papper till skatteverket utan förälders påskrift. Dessutom har jag fått 10 körlektioner och ytterligare 1500 kr till körkort i födelsedagspresent, plus att jag har köpt teoriböcker av Kajsa, så nu måste jag ju ta körkort också.

Utöver idag kan ni förvänta er kass update hela veckan. Skolan tar livet av mig. På fredag åker jag till Gävle och lever. Nu ska jag nog fortsätta städa, eller plugga. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0