I love those moments, I like to wave at them as they pass by


Har haft en SÅ kick-ass dag! Började med att Kajsa och Vicky överraskade mig med en grattis-i-förskott-present, innehållande massa paket sesamkakor, massa choklad, och finn crisp knäckebröd. Känner dom mig bra eller vad?

Två, eller praktiskt taget en, lektion, sedan var det helg. Satt på lunchen hur länge som helst och debatterade med Fletch, Sofia och Feben om rött vs. blått, vadfan har tagit åt mig? Övergav sedan ämnet för att diskutera bland annat hur Lyon hade sett ut soom han hade bott i Asien, istället för att blivit västerländskifierad i Sverige.

Träffade sedan Refat som jag inte träffat på alldeles för länge, gick på stan en sväng med honom och Sara, innan vi åkte till Bålsta. Snart: ner till dojon och möta Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0