Totally Awesome

Min, Vickys och Kajsas nya missbrukarfras är numera totally awesome (med grov amerikansk eller kanadensisk dialekt), vilket härstammar från Kajsas Maths Tutor som missbrukar uttrycket ännu mer. Så nu är allt totally awesome, ALLT.

Fredag = slutade 10:50. Därefter drog jag och ovannämnda personer (inte Kajsas Maths Tutor då) på äventyr. Första stoppet var tatueringsstudion, sen bar det av hem till Vicky för att hämta the car. Både Kajsa och Vicky har körkort nu, men hur det nu gick till, att båda tagit körkort före mig, det fattar nog ingen av oss. 
       Nästa var Ica Maxi (kommentarer överflödiga) eftersom dom skulle shoppa middag. Kajsa och jag sprang runt som två femåringar på crack, medan Vicky samlade vuxenpoäng.

Fin dag altså. Och finare blir den, för ikväll är det träning!


Kajsa och Vicky, Totally awesome


Kommentarer
Postat av: Vicky

LIKE TOTALLY AWESOME!!!!!! <3

2010-09-10 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0