No signal; going to sleep



Om någon råkar ha lite energi att skänka till mig så tas den gladeligen emot. Jag tror att jag fortfarande sov när jag sprang imorse. Kommer knappt ihåg vilken runda jag tog, bara tröck på on och lät benen gå. Som en maskin. Bara få det överstökat och få komma hem och äta min älskade frukost och dricka mina obligatoriska två koppar kaffe.

Återhämtade mig och drog ut igen för att reparera lite självförvållade skador från gårdagen, som att hämta min nycklar på gymmet (TACK du underbara människa som lämnade in dom!). Kom hem, åt, somnade. Nu ska jag försöka överleva kvällens boxningspass på den lilla energin jag samlat in på eftermiddagen. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0