Those will be the best memories



Foton från igår natt: #1 Fletch och jag #2 Taggade brudar

Vad hände efter studentens sjukt lyckliga dag? Onsdagen sovs ganska givet bort. Åkte till Fletch på kvällen: åt glass, tittade på film och önskade oss tillbaka till gårdagens lyckorus. I torsdags hade jag min mottagning som blev så grymt bra: mat, vin, underbara vänner, fina presenter, frivilliga och ofrivilliga simturer i poolen, nattliga aktiviteter och vilda diskussioner.

Igår var jag lite överallt: först Elins mottagning sen vidare till Linneas. Så mycket tårta jag ätit de senaste dagarna har jag nog inte ätit sammanlagt på fem år, och jag tycker ju inte ens om tårta. Vi hamnade i varje fall tillslut på Tyresögymnasiets slutskiva (i Tyresö): flippmode på högsta nivå och dans hela satans natten.

idag har jag varit död, varit på Los mottagning, gymmat, varit mer död. Och nu känner jag att det räcker med vin och tårta på ett bra tag. Dags för recovery liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0