Sju sorger och åtta bedrövelser sen



Jaha, det här med vad man ska göra efter studenten; jag har ingen aning. Först ska jag leva, thats one for sure. Springa ut genom dem där dörrarna och skrika mig hes, ha denfackingbästadagenever och somna av utmattning på någon gräsmatta på onsdagen. Inte tänka, bara göra, i några dagar. Sen ska jag ju faktiskt jobba. Och sen, om sådär en månad och 21 dagar, ska jag till Spanien. Tillbaka, till min absoluta favoritplats på jorden.

Efter det är kalendern så gott som tom. Det enda jag har planerat höst är att fylla 19 och åka till Gävle på Falken cup. Sen står det absolut nada. Så, ja: jag tar studenten om fem dagar och jag har ingen jävla aning om vad jag ska göra med mitt liv. Men det är okej. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0