Screan shut up at thunder



Jag har mest tränat och chillat med livet senaste veckan. Och jag klagar inte. Men imorgon är det jobb igen. Lite kasst att det ska vara bra väder när jag ska vara inomhus hela dagen, men som tur är tycker jag om mitt jobb - så det är rätt fint ändå.

Annars då? Jag har verkligen ingenting att blogga om. Och jag hatar att jag just skrev det där för av någon anledning tycker jag att "blogga" är ett sånt fult ord. Det finns faktiskt såna. Ord som jag liksom bara inte vill säga för att jag tycker dom låter så himla fult. Som "essä" och "stoff", det är också två av mina hatord. Jag blir liksom uuääää i hela kroppen när jag hör, läser eller tvingas säga dom. Det blir den här fan-vad-äckligt-känslan. Om jag fick bestämma skulle sådana ord strykas ur ordlistan. Bara sluta existera. Helt och hållet.

/eeh aah

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur får du så stora bilder?

2011-06-28 @ 18:15:09
URL: http://formylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0