Be mine tonight



Bra sjuk dag igår.
Släpade mig upp kl 7 för att springa - dog, duschade, åt frukost. Knallade till Västerängen och hängde på Tapouten ett tag, åkte sen in och tittade på matcherna på DIF. Efter det - hem till söder, där det klockan 6 började plinga oavbrutet på dörren - inflyttningsfekke altså. Stannade bara en stund men hann ändå äta alldeles för mycket, hälsa till höger och vänster, och försöka hindra Ikrah från att sno med sig någon unge. Sedan drog vi till Sommar där Fletch och company redan infann sig. Resten av kvällen gör sig dock nog bäst som icke-återberättad. Somnade som en klubbad säl gjorde jag i varje fall.

Idag har jag för första gången på riktigt länge inte gjort ett jävla skit och inte fått ångest över det. Okej, tränat har jag faktiskt gjort, men det är liksom redan givet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0