Obsession and reason

Jag vet ju att ni fortfarande går in här. Det förvånar mig, att ni fortfarande hänger kvar trots att jag uppdaterar kasst. Och varför jag inte uppdaterar: energibrist, tidsbrist, inspirationsbrist. Typ. Jag gör seriöst inget annat än att jobba och träna. Och när jag väl är ledig eller har några återhämtningstimmar så är jag så jävla trött att jag inte orkar göra något annat ändå. Eller så gör jag nödvändiga saker för att vardagen ska gå runt, typ som att städa och handla. Men igår lyckades jag faktiskt boka klipptid (efter att ha skjutit upp det i typ ett halvår). Och jag har börjat inse att jag måste skriva post-its för att inte glömma saker. Så istället för att rita och fota och skriva fina ord som jag alltid gjorde förut, är det ända som kommer från min penna numera handlingslistor och things-to-do på post-it-lappar.

Äsch, jag vet inte riktigt vad jag försöker säga egentligen. Borde sova nu ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0