But in the end, the heart will always win



Äntligen en ledig dag. Egentligen skulle jag haft fyra på raken men hoppar in och jobbar extra på Götgatan imorgon. Men helgen är lyckligtvis ledig, och på lördag har jag faktiskt match. På hemmaplan till och med!

Idag har jag varit galet effektiv; sprungit (som vanligt), städat, tvättat, fixat, handlat och gått ärenden på söder tillsammans med min lagom brutala blåtira. Hemskt roande att se folks reaktioner, speciellt 80+ tanterna på Apoteket.

En timmes vila nu innan träningen. Känns som om jag inte varit på DIF på hundra år (läs: 6 dagar), så det ska bli skitkul och otroligt skönt. Som att komma hem efter en vecka på annan plan; borta bra men hemma bäst ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0