Rise and shine



Sitter och inser hur ovanligt produktiv jag har varit idag. Började dagen på gymmet och under den vanliga promenaden hem därifrån så vart jag helt plötsligt på jättebra humör. Solen, alla färgerna, luften, det bara gör att jag vill springa omkring och vara glad. Makes no sense.

Men i villket fall som helst, produktivitet ja. Ägnade halva dagen åt att städa (så pass ordentligt att man fan kan äta från både golvet och toalettsistsen nu om man så vill). Åkte sen till Bålsta sent på eftermiddagen och återförenades med min saknade mamma och min kakbakande lillebror. Slutligen avverkade jag dagens löppass. Spontanköpa en bok hann jag också göra, föresten.

Nu dör jag i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0