Vi låter aldrig livet vinna

Jag orkar inte. Hade sånt jävla flyt på jobb och träning fram tills i torsdags kväll. Det började med att den efterlängtade sparringen med Nilla inte blev av eftersom jag efter 1½ sparringrond med Jessica pajjade mitt pekfinger (men orka?) som förblev helt obrukbart i två dagar sådär.

Vaknade sedan på fredagen av att mitt huvud höll på att explodera och att halsen gjorde ont. Så JÄVLA OLÄGLIGT med bara några dagar kvar till Angered. Har vilat från träning hela helgen, sov till och med 11 timmar inatt (!!), men intefan har jag blivit bättre. Så nu har jag panik och adhd och allt såntdär skoj som jag får när jag inte kan träna. Har hardcore-vilat hela dagen med varmt bad och hela baletten, tryckt i mig resorb, c-vitamin och fyra jävla alvedon, så nu ska jag fan träna ikväll. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0