This is me and my liquor store blues



Okej, i helgen är jag ledig, då SKA jag motionera min kamera. Jag lovar. Just nu känner jag att jag bara spammar med bilder på min nya tattoo. Men aa, jag är fortfarande helt kär i den, to speak the truth. 

Dagen annars; för lugnt på jobbet, kunde sluta tidigare. Åkte direkt till klubben och genomgick den som vanligt odramatiska läkarundersökningen inför den här säsongen. Blev ett kortare cirkelpass idag eftersom läkaren kom ivägen. Hemma innan halv tio för en gångs skull. Imorgon ska jag försöka klämma in ett dubbelpass innan jobbet, tjoho.

Kommentarer
Postat av: linn

sweet tattu

2011-09-07 @ 15:14:28
URL: http://grodprins.blogg.se/
Postat av: Malena

Hi! I saw your tatto in Tattoologist and loved it! It's really pretty! What font did you use?

2011-09-08 @ 08:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0