This world is mad



[Långt-inlägg-alert] So far har den här dagen varit den mest konstiga icke-födelsedagsaktiga dagen i världshistorien. Helt sjukt. Började imorse med löprundan from hell: intervaller i spöregnet. Inte så glad tjej PLASKADE bokstavligen in genom porten sen. Blev på lite bättre humör efter en god frukost (som jag lagat till mig själv), men sen började det spåra. Syrrans pojkvän svimmar av i köket och får snällt infinna sig i att åka med ambulansen till SöS (utan blåljus dock).

Efter att ha vinkat av honom åkte jag till löplabbet. Hittade så nära perfekta löparskor det bara gick, skitnöjd och tänkte att: nu så vänder dagen. Men nej. Blev rånad av apoteket för att mitt högkostnadskort hade gått ut (va?). Och på vägen hem svimmar en kvinna av i tunnelbanan. Helvette, vad är det med folk och svimma runt om mig idag? Framåtstupa sidoläge, och fick för andra gången idag råkas med ambulansvårdare. Herrejesus. Vanligtvis händer sånt här aldrig mig, är förfan helt slut mentalt nu.

Resten av dagen ska spenderas svettandes på träningen med mina boxarbröder. Ber för att alla håller sig vid metvetande och att tåget inte är försenat på vägen hem. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0