The Superhero of veggie world

Måndag. Började dagen med ett löppass och avslutade dagen med ett boxningspass på klubben i vanlig ordning. Däremellan var livet rätt ointressant; handlade mat, åkte tåg i 700 år, bråkade med en idiot till busschaufför, blev på dålig humör p.g.a. nämnd busschaufför, fönstershoppade, önskade att jag hade typ väldigt mycket pengar.

För övrigt vill jag dela med mig av min nyfunna kärlek till broccoli. Altså, jag är ju rätt skadad (de som känner mig kan intyga) och om det är något jag verkligen ÄLSKAR och blir helt lycklig av, så är det att upptäcka ny mat som jag kan äta under bantning. Och broccoli: så galet gott och innehåller overkligt lite kalorier. Åh lycka!

(bildbrist)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0