Don't you underestimate the things that I will do



Om man kunde tjäna pengar på att träna hela dagarna, fyfan vad livet skulle vara soft då. För att inte tala om hur jävla rik jag skulle vara då. Fast hahahahaha nej, that aint gonna happen.

Och ja, den här bloggen suger. Riktigt mycket faktiskt. Men det är för att jag inte har något intressant att uppdatera om, typ. Jag vaknar, tränar, äter, tränar, sover, upprepar. Fre-lör-sön när alla andra är lediga så jobbar jag. Och jag tror att majoriteten av er som faktiskt fortfarande går in här skiter i hur jag tränar eller hur jag knatar runt på Hemtex. Eller?

Men vänta bara, en dag ska även jag göra något med mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Jordan 11 Concord

555yxj

You have defined it very simply for so I understand what you say, In this post your writing level is also excellent to us. This is great issue youhave done on this topic really very well.

2012-02-29 @ 08:21:03
URL: http://www.jordanconcordxi.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0