20120310



Månadsboxning idag. Skulle egentligen ha boxats men fick återbud igår. B e s v i k e l s e n . Så jag fick nöja mig med att titta. Vilket också var (som alltid) trevligt, speciellt eftersom Peter var tillbaka och alla var samlade för första gången på två veckor. Men såklart, det hade varit mycket roligare att köra själv.

Åkte och fika med Ikrah efteråt i varje fall, drack för mycket kaffe och åt för mycket sött sett från vad min mage klarar av. Nu är jag hemma efter att ha klarat av konsten att hålla i ett paraply, en matkasse, prata i telefonen, krampaktigt hålla min vante med armbågen och försöka att inte bli påkörd, samtidigt. Fighter som man är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Breeeh vad heter du på instagram?

2012-03-18 @ 16:26:51
Postat av: Anonym

Mvh meg

2012-03-18 @ 16:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0